reklama

čo teraz nosím v srdci?

Krása a symboly Slovenska, ktoré sa pri výchove môžu vpísať do duše mladého Slováka...ale... zbytočnosť snov...strach....zlo...to všetko v jednej básni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tatra...
Kráľovná malého územia...
Poľana...
Matka slovenskej zeme....
Devín...
Mlčiaci archív histórie...
Tak vpíše sa ti po písmenku
do hlasu i duše
niekoľko slov, významov,
čo o chvíľku
v plameni, v beznádej vzbĺkne.

Nesnívaj!
Veď strážci „šťastia“
sú všade vôkol teba.

Riešiš dilemu-
Mám a či nemám
komu zavolať
z prázdneho zoznamu
telefónnych čísel.

Nesnívaj!
Už plameň spálil,
čo v srdci sa rodilo,
všetko, čo padlo,
znova sa stavalo.

Nesnívaj!
Nič nezvykne sa vrátiť späť.
„Choď!“
„Vstaň!“
„Mlč!“
Počúvaš ako na povel.

Posledný úlomok šťastia
našiel sa v raji-
Len milovať a byť milovaný.

Nesnívaj!
Vlastne už niet o čom...
Skrývaš oči plné sĺz
pred nepochopeným
a nechápajúcim svetom.


zuzana oravcová

zuzana oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som študentka Prvého slovenského literárneho gymnázia v Revúcej. moje prvotiny som začala písať ako desaťročná, v trinástich poéziu. Už ako 17 ročná som začala zverejňovať svoju tvorbu v rozličných novinách. Zrejme aj preto, by som sa rada dostala na Katolícku univerzitu v Ružomberku, filozofickú fakultu, katedru žurnalistiky. Píšem vlastné články, poéziu i prozu. Bol to dôvod rozhodnutia študovať na, už skôr uvádzanom, gymnáziu v Revúcej. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKrátka prozaromán na pokračovaniePSLG, čiže Prvé slovenské lite" Veteráni"Tam, kde sa nedostanem zakaždýChorvátskoMoje práce z literatúry o litePripravuje saSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu