reklama

mlčím

koľkokrát sa snažíme povedať niečo tak veľmi múdre? koľkokrát nám stačí jedno slovo k tomu, aby sme niečo získali, alebo pokazili? ja radšej mlčím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vieš to...
Poznáš,
cítiš,
ale aj rozprávaš...
... o nesmrteľnosti chrústa;
Naozaj je to možné?
Mlč!
Nechápeš-
tvoja vina.
Nezastavíš slzy-
dážď neodoženieš
ďalšími mrakmi...
Nezahojíš bolesť srdca
údermi...
Zastav!
Rozkáž vetru kľud,
búrke ticho,
riekam klesnúť...

zuzana oravcová

zuzana oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som študentka Prvého slovenského literárneho gymnázia v Revúcej. moje prvotiny som začala písať ako desaťročná, v trinástich poéziu. Už ako 17 ročná som začala zverejňovať svoju tvorbu v rozličných novinách. Zrejme aj preto, by som sa rada dostala na Katolícku univerzitu v Ružomberku, filozofickú fakultu, katedru žurnalistiky. Píšem vlastné články, poéziu i prozu. Bol to dôvod rozhodnutia študovať na, už skôr uvádzanom, gymnáziu v Revúcej. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKrátka prozaromán na pokračovaniePSLG, čiže Prvé slovenské lite" Veteráni"Tam, kde sa nedostanem zakaždýChorvátskoMoje práce z literatúry o litePripravuje saSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu