reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana oravcová

zuzana oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som študentka Prvého slovenského literárneho gymnázia v Revúcej. moje prvotiny som začala písať ako desaťročná, v trinástich poéziu. Už ako 17 ročná som začala zverejňovať svoju tvorbu v rozličných novinách. Zrejme aj preto, by som sa rada dostala na Katolícku univerzitu v Ružomberku, filozofickú fakultu, katedru žurnalistiky. Píšem vlastné články, poéziu i prozu. Bol to dôvod rozhodnutia študovať na, už skôr uvádzanom, gymnáziu v Revúcej. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKrátka prozaromán na pokračovaniePSLG, čiže Prvé slovenské lite" Veteráni"Tam, kde sa nedostanem zakaždýChorvátskoMoje práce z literatúry o litePripravuje saSúkromnéNezaradené

reklama

román na pokračovanie

nauč ma milovať ( 7.časť)

zuzana oravcová

nauč ma milovať ( 7.časť)

o tom, ako sme sa s Martinom obaja o všetkom dozvedeli a ako sa skončilo aj Zuzkine trápenie.

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
slúžiť vlasti

zuzana oravcová

slúžiť vlasti

Ďalší román na pokračovanie iného zamerania...

  • 30. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nauč ma milovať ( VI. časť)

zuzana oravcová

Nauč ma milovať ( VI. časť)

Ďalšia časť príbehu, ktorý sa skutočne stal :o/ nie všetko v živote je biele, alebo čierne, medzi tým sú tisíce odtieňov šedej.

  • 6. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nauč ma milovať (V.časť- oprava)

zuzana oravcová

Nauč ma milovať (V.časť- oprava)

V celom príbehu ide o skutočný príbeh so skutočnými osobami, len so zmenou mien. A tak mi nedá pokoja, ak tie mená nechtiac zamením.:-) Tu je oprava V. časti, ktorú som uverejnila len nedávno. Neviem, či je to život, Boh, alebo osud, ale viem, že sa to s nami občas veľmi hrá. . .A keby som dnes podávala úvahu o láske, s odstupom času a so svojimi skúsenosťami, povedala by som. Je to nič a všetko zároveň. Niekto ju ani nevníma. A možno ju občas všetci prehliadneme a len tak v spomienkach zistíme, že ona tu vlastne aj bola. Zistíme to, ak si spomenieme, ako sme odhodili svoju ulitu, ako sme z nej vyšli, aj keď sme sa toho okamihu báli. Ako nebadane sa otvorili dvere na našich srdciach a niekto vstúpil dnu a zrazu sme žili dve životy naraz- jeden svoj a ten druhý jeho. Ako nám zrazu na niekom začalo záležať, ako ešte na nikom. Ako sme sa odtrhli od svojej podstaty a každý jeden prešľap nás náramne mrzel. A hviezdy zrazu dostali zvláštnu podobu...

  • 1. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nuč ma milovať ( V. časť)

zuzana oravcová

Nuč ma milovať ( V. časť)

A predsa- aj keď som dostala šancu na druhý dych, nedokázala som to. Neviem, či je to život, Boh, alebo osud, ale viem, že sa to s nami občas veľmi hrá. . .A keby som dnes podávala úvahu o láske, s odstupom času a so svojimi skúsenosťami, povedala by som. Je to nič a všetko zároveň. Niekto ju ani nevníma. A možno ju občas všetci prehliadneme a len tak v spomienkach zistíme, že ona tu vlastne aj bola. Zistíme to, ak si spomenieme, ako sme odhodili svoju ulitu, ako sme z nej vyšli, aj keď sme sa toho okamihu báli. Ako nebadane sa otvorili dvere na našich srdciach a niekto vstúpil dnu a zrazu sme žili dve životy naraz- jeden svoj a ten druhý jeho. Ako nám zrazu na niekom začalo záležať, ako ešte na nikom. Ako sme sa odtrhli od svojej podstaty a každý jeden prešľap nás náramne mrzel. A hviezdy zrazu dostali zvláštnu podobu...

  • 30. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Nauč ma milovať ( IV. časť)

zuzana oravcová

Nauč ma milovať ( IV. časť)

Rudolf Jašík napísal- človeku je súdené len ísť a ísť. To len kameň prečkáva na jednom mieste. . .  už teraz, keď sa zamýšľam nad tvojim príbehom, chcela by som vedieť, či si s tým naozaj nič nerobila a aké následky to na tebe zanechalo. A aký odraz to malo vo vzťahu medzi tebou a Paľom? . . . . Necítila som sa bezpečne ani v jednom jedinom vzťahu a to mi ešte viac uberalo zo síl. . . Prišiel ples, na ktorý som s ním mala ísť a ten odštartoval novú éru. Sedela som v kúte, klepalo ma na celom tele. Mala som studené prsty na končatinách, ale zima mi nebola. Nevládala som dýchať, ale chorá som nebola. chcela som rozprávať, ale nemohla som.

  • 26. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 513x
  • 0
Nauč ma milovať (III. časť)

zuzana oravcová

Nauč ma milovať (III. časť)

Ale Paľo sa o mňa nikdy nezaujímal. Zaujímali ho len jeho potreby. Už som ti spomínala tú hádku, pred chatou, keď odišiel s tým, že vzťah medzi mnou a ním už nemá zmysel. Nudil sa. ..Každý sa ma pýtal, prečo na to nedokážem zabudnúť, len tak vstať a kráčať v pred a ja odpovedám nedá sa. ..Chcela som si vypočuť, čo také zaujímavé mi chce o nich povedať a tak som s jeho nápadom súhlasila. Ale bola to chyba a zanechala na mne znak až do konca môjho života. Ťažko som si to pripúšťala, ale dnes viem, že neustále výčitky ma len zničia...

  • 24. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 0
Nauč ma milovať (II.časť)

zuzana oravcová

Nauč ma milovať (II.časť)

„Počkaj, ak dobre rozumiem, ty si sa do Martina zamilovala ešte v čase, keď si chodila s Paľom. Okolie malo Paľa rado a boli proti vášmu rozchodu, no ty si sa napriek tomu rozhodla inak. Ako to potom znášali? Nebolo to pre nich ťažké?“

  • 24. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 446x
  • 0
Nauč ma milovať

zuzana oravcová

Nauč ma milovať

Život je zvláštny. Núka nám, čo nechceme a čo by sme chceli, bude naveky vzdialené vo vesmírnej vzdialenosti hviezd.

  • 16. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 490x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu