reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana oravcová

zuzana oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som študentka Prvého slovenského literárneho gymnázia v Revúcej. moje prvotiny som začala písať ako desaťročná, v trinástich poéziu. Už ako 17 ročná som začala zverejňovať svoju tvorbu v rozličných novinách. Zrejme aj preto, by som sa rada dostala na Katolícku univerzitu v Ružomberku, filozofickú fakultu, katedru žurnalistiky. Píšem vlastné články, poéziu i prozu. Bol to dôvod rozhodnutia študovať na, už skôr uvádzanom, gymnáziu v Revúcej. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKrátka prozaromán na pokračovaniePSLG, čiže Prvé slovenské lite" Veteráni"Tam, kde sa nedostanem zakaždýChorvátskoMoje práce z literatúry o litePripravuje saSúkromnéNezaradené

reklama

" Veteráni"

mlčím

zuzana oravcová

mlčím

koľkokrát sa snažíme povedať niečo tak veľmi múdre? koľkokrát nám stačí jedno slovo k tomu, aby sme niečo získali, alebo pokazili? ja radšej mlčím.

  • 19. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 410x
  • 0
list pre kráľovský dvor

zuzana oravcová

list pre kráľovský dvor

Ach, detstvo!rýchlo sa podelo...a keď sme sa snažili konečne stáť na vlastnýh nohách prišli prvé údery...Aké to je byť dospelým? Neviem... Neviem, či už som dospelá... Ale viem určite, že ktokoľvek, s kým sme sa stretli, aj tí starší v nás zanechali spomienky a niečo nás naučili... A po každom z nich ostáva prázdne miesto. toto je pre všetkých, ktorý ma sprevádzali mojimi krokmi na našom sídlisku.

  • 27. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 398x
  • 0
najkrajší darček

zuzana oravcová

najkrajší darček

Toľko ľudí chce súperiť v tom, kto mi dá najkrajší darček k narodeninám. Ale ja vravím „ Ja som ho už dostala!“

  • 22. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 372x
  • 0
OBJEKTÍVNOSŤ ! ! !

zuzana oravcová

OBJEKTÍVNOSŤ ! ! !

„Zabudni na žurnalistiku, ak nedokážeš byť objektívna!“ – ďakujem. Ale aj napriek tomu- ukážte mi objektívneho novinára! „ Dnešná perlička pána X a pani Y..“ „ Nový song, nový bavorák- a že sa vraj nemá dobre!“ objektívnosť- nosí sa dnes ešte vôbec?

  • 1. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 476x
  • 6
Šťastné a Veselé...

zuzana oravcová

Šťastné a Veselé...

O tom, že zázraky existujú a nedejú sa len na Vianoce...

  • 21. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 436x
  • 3
reklama
VETERÁNI

zuzana oravcová

VETERÁNI

O nás pre vás... skutočný príbeh o našej partii.

  • 25. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 398x
  • 0
o nás pre vás

zuzana oravcová

o nás pre vás

každý z nás potrebuje niekoho vedľa seba. Žiť život bez priateľov ... myslím, že to nie je nikoho prioritou.

  • 25. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 614x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu