reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana oravcová

zuzana oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som študentka Prvého slovenského literárneho gymnázia v Revúcej. moje prvotiny som začala písať ako desaťročná, v trinástich poéziu. Už ako 17 ročná som začala zverejňovať svoju tvorbu v rozličných novinách. Zrejme aj preto, by som sa rada dostala na Katolícku univerzitu v Ružomberku, filozofickú fakultu, katedru žurnalistiky. Píšem vlastné články, poéziu i prozu. Bol to dôvod rozhodnutia študovať na, už skôr uvádzanom, gymnáziu v Revúcej. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKrátka prozaromán na pokračovaniePSLG, čiže Prvé slovenské lite" Veteráni"Tam, kde sa nedostanem zakaždýChorvátskoMoje práce z literatúry o litePripravuje saSúkromnéNezaradené

reklama

Tam, kde sa nedostanem zakaždý

ešte stále(alebo ....navždy)

zuzana oravcová

ešte stále(alebo ....navždy)

„Keď sa v našom srdci usadí najväčšia bolesť a máme priateľa, ktorý nás podrží, je to ako svetielko, ktoré ožiari aj ten najtmavší kút.“

  • 26. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 362x
  • 0
čo teraz nosím v srdci?

zuzana oravcová

čo teraz nosím v srdci?

Krása a symboly Slovenska, ktoré sa pri výchove môžu vpísať do duše mladého Slováka...ale... zbytočnosť snov...strach....zlo...to všetko v jednej básni.

  • 18. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 364x
  • 0
don ´t worry

zuzana oravcová

don ´t worry

chceli sme byť dospelí. Chceli sme tak skoro dospieť. Podobať sa iným... a zrazu sme my iní. Chceli sme sa zabávať, ale sme pochovávali...

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
strach

zuzana oravcová

strach

slza steká po líci a ja milujem aj keď to nevyslovím. S tebou všetko zvládnem, bez teba... ...nič! história i súčasnosť nášho vzťahu je v tejto básni.

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
rozlúčka

zuzana oravcová

rozlúčka

Patrí všetkým, ktorých som spoznala nielen v Rožňave, ale aj v Revúcej a dodnes sú mojimi bratmi a sestrami.

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
nechcem

zuzana oravcová

nechcem

Môžte mi núkať celý svet a môžte mi vziať mňa... Existuje však niečo silnejšie.

  • 30. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 346x
  • 1
Moja spoveď...

zuzana oravcová

Moja spoveď...

Čo si myslíte o slnku, hviezdach, slovách, láske? A boli ste už niekedy zamilovaní? Tu je moja spoveď.

  • 19. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 427x
  • 0
„ ZBOHOM ROŽŇAVA!“

zuzana oravcová

„ ZBOHOM ROŽŇAVA!“

ale dnes ti musím povedať „ Zbohom!“ Nie, nechcem! Vravím ti len „Dovidenia!“

  • 10. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 544x
  • 1
The End

zuzana oravcová

The End

Nič iné, len ďalšia moja reakcia... rok 2006.... len v trochu inej forme....

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Povedz prečo

zuzana oravcová

Povedz prečo

Povedz prečo, alebo radšej mlč- to bola moja prosba.

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Na rozlúčku

zuzana oravcová

Na rozlúčku

Sľúbila som ti túto báseň. Tak ak si ju dakedy prečítaš... pre vás ostatných- je to báseň, pre jednu moju skvelú kamarátku, ktorá z nášho okresu odišla za prácou, ale i za svojim lepším životom.

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Rúham sa?

zuzana oravcová

Rúham sa?

Otázkou je, či sa rúham k Bohu ak vravím „ oni tam nemali byť! Všetkým, čo robíš, nás chceš len trestať.“

  • 11. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Zbohom

zuzana oravcová

Zbohom

Pre dvoch ľudí, ktorí si to už v živote neprečítajú. Pre tých dvoch ľudí, ktorí boli mnohým z nás kamarátmi a mnohým veľmi blízky, učili ľudí smiať sa a žiť. Pre tých dvoch, ktorí nedobrovoľne odišli, ale vždy ostanú v našich srdciach.

  • 6. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Totum laudatur, si finis laude beatur

zuzana oravcová

Totum laudatur, si finis laude beatur

v preklade- všetko je chvályhodné, ak si koniec zaslúži chválu.

  • 18. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Povedz len...

zuzana oravcová

Povedz len...

  • 18. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu