reklama

nechcem

Môžte mi núkať celý svet a môžte mi vziať mňa... Existuje však niečo silnejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Môžem ...
Stratiť oblohu nad hlavou,
nevidieť hviezdy...
Môžu...
padnúť stromy,
ľudia zabudnúť, že sú ľuďmi.
Svet sa môže stavať
proti mne,
postaviť mi do cesty múry,
zviazať mi ruky,
zalepiť pery, nech nevyslovia slova,
môžem oslepnúť...
Nikdy nestratím srdce...
Nechcem hviezdy,
ani oceán,
ostrov vlastniť.
Nepotrebujem ľudí,
svet,
ani seba.
Chcem len vidieť,
že si,
že žiješ
a že si šťastný.
Na to mi postačí srdce.


zuzana oravcová

zuzana oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som študentka Prvého slovenského literárneho gymnázia v Revúcej. moje prvotiny som začala písať ako desaťročná, v trinástich poéziu. Už ako 17 ročná som začala zverejňovať svoju tvorbu v rozličných novinách. Zrejme aj preto, by som sa rada dostala na Katolícku univerzitu v Ružomberku, filozofickú fakultu, katedru žurnalistiky. Píšem vlastné články, poéziu i prozu. Bol to dôvod rozhodnutia študovať na, už skôr uvádzanom, gymnáziu v Revúcej. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaKrátka prozaromán na pokračovaniePSLG, čiže Prvé slovenské lite" Veteráni"Tam, kde sa nedostanem zakaždýChorvátskoMoje práce z literatúry o litePripravuje saSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu